Активний розвиток штучного інтелекту (ШІ) впливає на усі галузі технологій, зокрема й ігрову індустрію, у якій продовжується велика хвиля скорочень робочих місць. Ігрові розробники та видавці намагаються заощаджувати кошти на розробці й ШІ у цьому може їм допомогти, але не усі компанії готові миритись із наслідками.
ШІ в іграх Nintendo
Штучний інтелект може значно пришвидшити процес розробки відеоігор та знизити фінальну вартість створення нової гри, але компанія Nintendo має сумніви у правильності використання технологій штучного інтелекту у процесах розробки.
Обґрунтування у компанії досить просте й пов’язане воно із тим, що використання генеративного штучного інтелекту може мати наслідки для прав інтелектуальної власності. Корпорація Nintendo – це одна з найбільш судимих компаній у всій індустрії. Корпорація намагається максимально захищати й поважати всі форми авторського права та права інтелектуальної власності.
Під час нещодавньої зустрічі з інвесторами президента Nintendo Шунтаро Фурукаву (Shuntaro Furukawa) запитали про використання штучного інтелекту в іграх. Ось, що він відповів:
“У ігровій індустрії технології, подібні до штучного інтелекту, вже давно використовуються для керування рухами ворожих персонажів, тому розробка ігор та технології ШІ завжди були тісно пов’язані.
“Генеративний ШІ, який був гарячою темою останніх років, може бути більш креативним, але ми також визнаємо, що він має певні проблеми з правами інтелектуальної власності.
“У нас є досвід десятиліття розробок у створенні оптимального ігрового досвіду для наших гравців. Хоча ми залишаємося гнучкими у реагуванні на технологічні розробки, ми сподіваємося продовжувати надавати унікальну для нас цінність, яку неможливо досягти за допомогою одних лише технологій”.
Спираючись на заяву Шунтаро Фурукави, можна зробити висновок, що найближчим часом компанія Nintendo продовжить спиратись у своїх проєктах на працю співробітників, а не ШІ. Такий підхід обійдеться компанії дорожче, але дозволить зберегти високу планку якості, якою і славляться проєкти Nintendo вже не один десяток років.
Нагадаємо, що кількість проданих консолей Nintendo Switch перевалила за 141.32 мільйона одиниць. Також ми розповідали про те, як з одного акаунта Switch грати на декількох консолях одночасно.